2012年7月13日星期五

for panda ivy





I don't know you
But I want you
All the more for that
Words fall through me
And always fool me
And Ican'treact
And games that never amount
To more than they're meant
Will play themselves out
  
Take this sinking boat and point it home
We've still got time
Raise your hopeful voice you have a choice
You've made it now
  
Falling slowly, eyes that know me
And I can't go back
Moods that take me and erase me
And I'm painted black
You have suffered enough
And warred with yourself
It's time that you won
  
Take this sinking boat and point it home
We've still got time
Raise your hopeful voice you had a choice
You've made it now   
  
Take this sinking boat and point it home
We've still got time
Raise your hopefula voice you had a choice
You've made it now
Falling slowly sing your melody
I'll sing along

我不了解你
但我爱你
所有那些委婉的欺瞒
我总能乐意相信
也许,这只是个游戏
但没有什么比它跟能够让人投入...
我已经深陷其中.....
  
乘上这艘将要沉没的船 它会带你回家
我们还有时间!
不要让爱情的渴望沉寂 你还有选择!
就是现在....
  
缓缓的沉没...我脑海中仍是你清澈的双眼..
这一切虽然已经无法再重新开始
我试着将你的印象抹去...
那却变成了无尽的黑暗 将我吞噬..
你用痛苦包裹自己..
任性的错失一切....
现在... 终于赢得了你早已料定却总是假惺惺的想要避免的结果.
  
乘上这艘即将沉没的船... 它能够带你回家
我们还有足够的时间
将你吝惜的希望寄托于你我的情感
你扔有机会选择....
  
这艘即将沉没的船...它能带你回去..
我缓缓的对你吟唱
歌声随着船只沉入海底..

没有评论: